fredag 27. juni 2008

Noen LO'er fra denne kanten

Jupp, som jeg sa så har jeg ikke ligget på latsiden, men TTT og nå kommer to av de "nyeste" ut i offentligheten..hihi.



Vårens tur i skogen for å plukke hvitveis sammen med mormor, du verden for en herlig jentetur vi hadde denne søndagen.


Bildet til denne LO'en ble tatt en dag sola skinte inn i stua, og kastet sine stråler over ungene, og tross i at det ble skarpt, synes jeg det ble flott i sepia. Helt impulsbilde er det også, men du verden så herlig et øyeblikk

4 kommentarer:

inger synnøve sa...

disse LOène var lekre.jeg falt spesielt for den nederste:)

flott og oversiktlig blogg du har,og så mye fint som du lager og ikke minst flotte bilder .
klem inger s

Mirabeel sa...

Thank you for visit my blog :) I love your work!!!

Lene sa...

Flotte farger, nydelige bilder!!!

Har forresten tagget deg!

bibbi sa...

Hei hei :)
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Må bare si at jeg er såååå imponert over alt du får gjort - selv med 3 små, hus og heim!!!
Nydelige LOer som alltid fra deg - du har så ren og pen stil.

Ønsker deg en fin søndag