torsdag 19. juni 2008

Jeg scrapper og scrapper

men får ikke lagt ut noe her enda.....men jeg har ikke tatt ferie helt altså selv om det er ei stund siden jeg la ut noe LO'er...

Men, jeg har laget et nytt bursdagskort som ble levert i bursdag på tirsdag, så det kan jeg i alle fall få lagt ut, resten av LO produksjonen får vente...... ;o)


Står litt stille på badet akkurat nå, dvs vi venter på at betongen skal tørke, og det tar jo si tid, selv om jeg skulle ønske vi var ferdige i går *dåne* Men, den som venter på noe godt venter visst ikke forgjeves heter det, så da får jeg legge min lit til at det skjer.

OG, store nyheter, endelig har William funnet ut at det er verdt å bruke bena og gå med, istedet for bare å krype. Sannelig på tide, men vi skjønte jo lunta at den gutten ikke kom til å gå saaakte, men må ha fart når han går, for ellers faller han på rompa. Kommer sikkert til å fly lavt under taket etterhvert han tror jeg.

2 kommentarer:

Hege sa...

Så flott kort!!
Hei forresten!
Spennende å følge med oppussingen av badet deres. Vi skal igang med vårt til høsten vi. Det og soverommet skal pusses opp da. Gleder meg til det er ferdig!!
Ha en fortsatt finfin dag.

Klem*

Anonym sa...

Så nydelige kort du lager!! Klem far Susann!