mandag 16. juni 2008

Gjenopplivning av badet vårt...


Da vi flyttet inn her vi bor for 7.5 år siden tok vi førstehjelp på badet, nå er det duket for gjenopplivning.

Slik så badet ut før, like bredt som et badekar og bare tragisk rett og slett


Slik så bakerste delen av gangen vår ut


Og etter flytting av veggen på badet for å få mere plass, ser nå gangen slik ut


Betongen kom på plass på gulvet i dag, så nå gjenstår 28 dagers ventetid


På den veggen hvor jeg hadde kommode til ytterklær før, har jeg nå 4x5 rader med skobokser fra IKEA, vurderer å senke de litt, slik at vi får ei rad til på toppen...men ting tar tid...

5 kommentarer:

FrkTetlie sa...

Gud for en jobb.. *dåne*! Men dere skal ha lykke til, og så får dere tenke på hvor fint det blir når det blir ferdig:) Nydelige kort og LO'er du lager. Dessuten elsker jeg navnene på barna dine.. Jeg har de samme skrevet opp som navn på mine fremtidige barn.. Hehe:P

Klem FrkTetlie

Ingveig sa...

Da er badprosjektet i gang skjønner jeg. Regner med du legger ut bilder, så skal bli spennenede å se resultatet. Lykke til!
Har linket deg, håper det er greit :)

HegeAL sa...

oi...for et prosjekt!! Men er bittelitt misunnelig samtidig ettersom vårt bad er i akkurat samme str som deres gamle *lol*

Lykke til videre, håper du holder oss oppdatert.

Jorunn sa...

Oj, der blir det forandring ja! Håper du legger ut bilder da alt er ferdig også, jeg synes det er så gøy å se før- og etterbilder :)

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Merethe sa...

Det der blir sikkert kjempebra Elisabeth. Lite bad er virkelig ikke noe moro.

Klem