tirsdag 3. juni 2008

En liten bilde up-date...

Ja, da var sommerfesten overstått som var på søndag, og det var til stor suksess. Vi hadde leid hoppeslott som ble plassert i hagen, og du verden så stor glede ungene hadde av det....(og de voksne) . Som du kan se så er det et langbord dekket bak hytten liksom, men det blåste litt, så alt fløy av i vinden..hihi



Ellers var det jo så koselig, vi hadde gjort litt forarbeid, så sugerørene hadde fått paraplyer, kl 08 søndag morgen var guttene i vogna, Victoria og jeg på tur for å finne markblomster vi pyntet med rundt på bordene. Lekehytten og tørkesnoren fikk også pyntet seg litte granne.







Og ja, vi har fått sommer, og nytt badebasseng måtte kjøpes inn..hihi...du verden så gøy å se de to "fompene" mine stabbe rundt oppi der med "svampe-bob" badebukser....*LOL*

8 kommentarer:

HegeAL sa...

Såå herlige bilder. Tenker det var ei veldig fornøyd snuppe som hadde sommerfesten ;-) Og guttavar jo råkule i hver sin svampebob badebukse *lol*

Vibeke sa...

Høres så koselig ut med sommerfest!!! :) Kult med hoppeslott!!! :) Fine bilder:)

Merethe sa...

Så kult bilde av gutta i bassenget.
Så jo ut som dere hadde en riktig så koselig sommerfest.

Forresten, jeg har slettet den bloggen du har link til her inne, men har laget ny.

Den finner du (og andre som vil inn og titte) på kosogkroll.blogspot.com. :)

mo9ca sa...

Å du og du!! Såååå koselig dere hadde stelt i stand til sommerfesten! Dere hadde nok en fantastisk dag alle sammen da, det er jeg helt sikker på!
-og lekehytta da.. fiks ferdig og malt og greier... Flinke Reidar! *klapp på skulderen*

Gleder meg til å se det fantastiske annekset irl, og håper ikke det blir så alt for lenge til :)

Ha en herlig dag videre!!
*klem-klem-klem*

Maya sa...

Wooooooow den sommerfesten så jo bare helt toppers ut....skulle gjern eha kommet jeg *knis*. Tipper det var stas for ungene med hoppeslott...det er jo kanonkult!

Lene S sa...

Å det var herlige bilder! Ser for meg en layout med alle disse bildene på, en skikkelig herlig sommerside (Hm..kanskje det er en utfordring? LOL)

Tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min :o)

Lene :o)

siwhansen sa...

så fin dukkestuen ble!! Håper det ble en vellykket sommerfest!!

mo9ca sa...

Hei min venn!

Du er tagget i bloggen min!

*klem*