tirsdag 24. juni 2008

Bursdagskort + Victorias svermeri

Et kjapt bursdagskort i kveld, og kontoret flyter, så det må jeg virkelig si at er demotiverende til å gjøre noe som helst annet her inne... Men, kortet måtte lages, på bestilling fra Victoria som i dag har fått invitasjon til bursdag i morgen, og bursdagen er ikke hos andre enn kjæresten hennes. Fikk derfor klar tale om at det ikke måtte være noe jentekort altså....



Man skulle ikke tro at ei jente på 4.5 år er sååå opptatt av kjæresterier da, men hun har altså denne kjæresten, og når de skulle ha sommerfest i b.hagen så måtte hun hjem og pynte seg. Mens vi stod på badet før festen begynte så sier hun "mamma, tror du Daniel synes jeg blir fin, tror du han også har pyntet seg?" Og nå i kveld før sengetid, så sier hun " åh gosh, jeg må pynte meg veldig i morgen mamma", intetanende svarer jeg "åh, hvorfor det?" og får til svar "jo, jeg skal jo i bursdag til Daniel jo, det skjønner du jo, og da må jeg jo være så fin"......LOL.......han vinket til henne i dag når vi gikk fra b.hagen og hun levde på det i mange timer etterpå. Jaja, så ble det en hurtigdings med bare rester.....

2 kommentarer:

Anne sa...

Kjapt kort? Syns det uansett var et stilig bursdagskort jeg. Alltid greit å bruke litt restepapir.

Ønsker deg en videre fin uke.

Carrin sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!!! Skal bli spennende med nytt DT prosjekt i England ja! De virker serdeles proffe og hyggelig de jentene der så det blir nok bare koselig!