onsdag 14. mai 2008

Nr 2 i runde nr 9

Gosh, jeg har laget en dobbel LO, og jeg kan ikke huske sist gang jeg lagde det. Var jo faktisk gøy, men det tar jo så himlande mye mer av konsentrasjonen min...lol, og det er ikke alltid at jeg har mye til overs av det akkurat...hihi. Men, resultatet ble som vist under, og jeg er faktisk fornøyd med den (ja, se bort fra scanningen + limingen da i skjøten mellom arkene). Nå gjenstår det bare en runde igjen, og jeg er sannelig usikker på hvordan neste oppgave skal løses, men vi får nå se hva det blir utav den, har jeg klart å levere 9 så langt, så skal jeg vel sannelig klare å levere den siste også. Ha en herlig onsdag alle sammen....det skal vi prøve på, sola skinner og det er godt og
varmt, nesten for varmt spør du meg til å være midten av mai bare.....men men, er vel så lite vi kan gjøre med det.

5 kommentarer:

Sydney sa...

Gosj sier jeg også! Denne var fantastisk flott!!! Jeg synes du bør lage doble oftere :-)

Annette sa...

Sååå utrolig stilig LO! :-)
Doble LOer fikser du tydeligvis lett! *vil se flere doble ;-)*

For noen herlige småtroll du har!

Anne Bente sa...

åhhhh så super flot lo du har lavet der :)

Vibeke sa...

Denne var rå flott!!! Du fikser det meste du ser jeg!!! :)

Hege sa...

Den var virkelig kjempefin. Helt i lekker Elisabethstil! Doble LOer takler du!!!

Håper du og familien får en kjempefin 17. mai. Kos dere! Og du; ikke klag over varmen...jeg bor i trøndelag:-O

Klem