lørdag 24. mai 2008

Kortproduksjon igjen..


Står litt bursdager for tur denne helgen også, så "oppegående" venner får en liten hilsen..lol...Egentlig skjønner jeg at det er gøy å lage kort, for da klæsher jeg på det jeg har der jeg har det, trenger jo ikke tenke så himlande mye, slik som jeg gjør når jeg lager LO'er, da tenker jeg, men på kortene så får jeg "frihet" til å slå ut håret....hihi....

Vel, helgen skal igrunnen brukes til alt og ingenting, og til litt inni mellom, men før man vet ordet av det så går dagene og mannen er ferdig med 2 års skolegang, så skal han ha 2 uker fri - som forøvrig skal brukes til å renovere badet. Så er det 1 juli klart for oppstart i ny jobb, og dvs en ny tilværelse igjen for oss alle. Jeg som har vært


vant til å ha bil tilgjengelig for meg selv, skal nå ikke lenger ha det, og ja, det er nok ei overgang som reven sa da han ble flådd....hehe

I kveld skal vi da i 30-års lag, og gleder oss til en kveld alene uten annet enn kun oss selv. Har barnevakter hjemme så det blir nok ikke den aller største "huheisann-sveisann" festen for vår del, men artig kan det bli lell.....og i morgen har jeg noe godt på menyen...noe jeg sjeldent lager, men du så godt det er.....ertesuppe, made by Elisabeth..hihi...

Ingen kommentarer: