torsdag 8. mai 2008

Jeg scrapper, og derfor er jeg...

.....egentlig ganske deilig å få muligheter av og til, bare å sette seg ned og fordype seg helt inn i ark, farger, fasonger, etc etc, jeg går liksom inn i en egen verden da. En avkobling fra utsiden som kan være snill med en, og ikke så snill med en. En verden som man kan forstå, og som man ikke helt kan forstå seg på. Nei, da er det godt å kunne sette seg ned med det som er givende og mangfoldig og glemme utsiden, og kun konsentrere seg om innsiden av kontoret...

her er noe av det som har blitt laget i det siste på kontoret mitt...og jeg håper jeg snart får litt tid, anledning og overskudd til å lage litt der igjen...


En scraplift fra en konk...


En LO til en konk ut fra ei skisse


Også en til en konk. hvor man skulle ha diecuts


Ligaoppgave, hvor man skulle ha 1 binders, 4 sikkerhetsnåler og min 3 bilder


En ligaoppgave laget etter ei skisse...

3 kommentarer:

Merethe sa...

Du er så flink til å scrappe altså. Blir skikkelig imponert jeg. :)

bibbi sa...

Så nydelige LOer du lager Elisabeth! Likte spesielt godt den første - en herlig kombinasjon av blomster og snøkrystaller! :)

Salte sa...

Utrolig mange lekre laouter!!