onsdag 21. mai 2008

en søppel LO...


da var det over og ut for meg i ligen, det vil si, jeg kom på en fin 2. plass i siste runden, men det holdt ikke til finaleplass, da manglet jeg 2 poeng....men gøy var det lell å delta, og ønsker finalistene lykke til.

Begynte på denne LO'en og ante ikke hvordan jeg skulle ro den i land, det er opprinnelig en lift. Men etterhvert så begynte den å leve litt på egenhånd, og resultatet er jeg godt fornøyd med. Det å bruke søppelemballasje er vel ikke noe jeg har gjort før akkurat..... Det er William sine matrutiner og vaner jeg har skrevet om her på LO'en.....

2 kommentarer:

Heidi sa...

Synes LOen var kjempemorsom jeg. Han er glad i mat ser jeg. :fnis: Synd du ikke gikk videre, men bra med 2. plass også.

Håper du får en fin dag!

Heidi

Ellen sa...

Syns det ble en kjempeflott "søppel-LO", jeg!:o)
Og for en flott bunadsgjeng i forrige post da! Er enig i at menn (og gutter) i bunad er skikkelig staslig!! Ha en flott onsdag!:o)