lørdag 12. april 2008

Tvillinger betyr dobbel glede :o)

I dag har vi virkelig fått kjenne dette med ordets betydning om at tvilliner så får man også doble gleder. Helt utrolig fantastisk at det går an å bli så surrete i hjertet når to små bare gjør det små på den alderen gjør, men dette er altså hva som hendte....

Jeg sitter i sofaen med lab-top'en i fanget, mannen ligger på gulvet og leker med Fredrik, så kikker jeg over skjermen, og ser jo pinadø at William har klart å klatre opp i stolen jo. En gang er den første for alt, og du verden så stolt han var. Jeg synes jo slikt er så skummelt, dette her med klatring og sånt, for de skal jo liksom ned igjen også, og ja, det gikk jo sånn det skulle gå, hodet først i gulvet. Men det stoppet ikke han i å prøve igjen og igjen, så han fikk nå i alle fall rimelig dreisen på dette med å klatre opp i stolen, så får vi se hva morgendagen bringer av terping på å komme seg ned igjen også på en litt mer fornuftig måte. Og vi er jo ikke snauere enn at alt må fotograferes og stadfestes, så her har vi bilder av en klatrende William.


SÅ happy og stolt av sin egen prestasjon da....


Ikke nok med det, så har Fredrik en lang stund brukt å slippe taket og stå helt alene. Men dette her med å gå har han ikke før de siste dagene prøvd å forsøke, men uten noe suksess. I dag lekte vi igjen på gulvet, han hadde lappen på øyet, og vi merket at han var veldig interessert i gåing i dag, prøvde og prøvde, men ikke helt med største suksess. Vi tokså av lappen, og du søte verden så det gikk unna. Jeg måtte jo så klart løpe ned på kontoret og hente nytt minnekort til kamera, for dette måtte jo taes bilder av, så tenkt så gjort og her er resultatet av en gutt som tar sine aller første steg helt alene.


Ikke noe tvil om at denne gutten er stolt nei...


Og Victoria da, hun har vært sammen med mormor i dag, og ja, man trenger ikke livlig fantasi for å se hva hun har kommet hjem med i dag da...hehe..skjønningen....



Nei, man er uten tvil rik når man har tre slike herligheter som fyller hverdagen med slikt ett innhold, det må være som å tenke seg en sommer uten blomster det å ha et liv uten barn...hihi...ha en fin helg...

8 kommentarer:

Oddbjørg sa...

For noen fantastiske bilder og situasjoner Elisabeth...Gleder meg til å se disse scrappet :o)
Kjenner at jeg gleder meg veldig til du og Reidar kommer opp over hit, og det er bare 3 uker igjen...jippi.. ha en super helg vennen.
Klem
O

Monica sa...

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Min lille har begynt å gå og begynner å bli en reser, men i tillegg er nå klatring som du beskriver det blitt utrolig spennende. Jeg syns det er skummelt...
Fine bilder av flotte barn, nyt dem! :) Fortsatt god helg :)

elin sa...

JA nå blir det mye moro( når de løper i hver sin retning). Herlige bilder.
Ha en god søndag.
-elin-
(hadde vært kjekt om du åpna bloggen din for kommentarer for flere brukere enn blogger)

marit sa...

For ei flott helg dere har hatt!
Du er så god til å skrive å dokumentere og ikke minst få tatt bilde av det!
Ha en flotters søndag!

Merethe sa...

Tvillinger er absolutt dobbel glede og ikke minst double trouble he he.

Så skjønne 3 barn du har Catalina. Utrolig hvor fort våre små ble store du?

Kjempefin blogg, kan jeg linke til deg på min blogg kanskje?

Klem Merethe/~Smitt~

Vibeke sa...

Ble glad inni meg av å lese det du har skrevet og av å se på bildene. Spesielt han lille tassen som går sine første skritt da, så utrolig herlig!! :)

Anonym sa...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

Anonym sa...

cross channel car 2006 car cat ginebra keyword photo saab honda magma dollar rent a car com car nakamichi radio