tirsdag 22. april 2008

Tok seiern hjem igjen..


Klart det er gøy, klart det er inspirerende, klart det er givende, klart det gir mangfold, klart det gir meg et ekstra kick til å lage LO'er til de håpefulle. Det viktigste er ikke å vinne men å delta, og det er så sant så sant, men det er jo ikke til å legge under en stol at det er adrenalin-kick å stikke av med seieren heller da... *LOL* Denne rundens oppgave var å scrappe en vinterLO med 3 bilder eller flere. Så her er det Fredrik som har fått seg en LO til i albummen sin......og denne her LO'en er da meget "overlesset" med stæsh, men det er gøy å prøve noe man ikke helt er vant til å gjøre også da.........og ja, jeg har til og med funnet frem embossing-utstyret mitt igjen..hihi....

5 kommentarer:

mo9ca sa...

Å du er bare så utrolig dyktig, snuppa!! Skjønner godt at du vinner jeg ;)
Ellers teller vi ned dager her i denne kanten av landet vettu... er jammen ikke lenge til treffet nå!! Wuhuuu!!
Ha en alldeles strålende onsdag du!!

*Klem*

Anne sa...

Nydelig vinterside du har laget ELisabeth! Denne var jo bare så nydelige og delikat selv med mye stasj som du sier. Denne fikk klart min stemme. Virkelig fortjent seier!

Siv sa...

Nydelig LO altså, må bare si det igjen. Digger din bruk av ulike bokstaver i overskriften, blossom passer jo bare så perfekt med litt higlights på. Og Fredrik er jo bare så herlig på det øverste bilder, hvordan kan man ikke elske en godgutt som det.

Vibeke sa...

Så fin denne er!!! Super fin vinter LO!!!

Må bare gi litt ros til deg jeg: Synes du er skikkelig flink til å følge opp ting på scrapping.no!!:)

Beate sa...

Denne var bare kjempelekker!!! Måtte jo titte i bloggen din jeg også. :)

Ha en flott kveld! :D