fredag 4. april 2008

sommerklær til besvær, m.m

Først og fremst så synes jeg det er merkelig at sommerklærne er kommet for fullt i butikkene, og allerde begynt å bli utsolgt *dåne* Praktiske klær til gutter på halvannet år er ikke greit å finne uten at det koster flesk og smør i tillegg, og i alle fall er det vanskelig å finne noe som helst når man skal ha to plagg liksom i en og samme str, og gjerne i samme farge også. Jeg har så sansen for slike heldrakter som er korte i armene og bena når det er sommer, men ikke bare bare å få tak i det. Men i går fant jeg da endelig noen fra Katvig, og måtte kjøpe de, orange og turkise striper, diggbare.... Så vil det jo vise seg om de får mer sommertøy de der bøtteknottene da....


Ja, jommen meg er det bøtteknott, ugang til tusen kan de finne på, drar ned fruktfatet, og kaster druer rundtomkring i stua, spiser og tygger litt, og dette bare på noen få minutter mens mor er nede og gjør bitte litt husarbeid på 5 min. intervaller. Og hvordan få de til å forstå at appelsiner ikke er baller, hmmm, nei si det du. Igår tok jeg de på fersken, og sa "nei fyyyyyyy gutter"....og jommen meg stakk de til hver sin side av stua, William gjemte seg bak en stol med rompa ut, snudde seg omsider, og der sitter de, begge to, på hver sin side, med hver sin pekefinger i munnen og ser rart på meg og på alt de hadde gjort på gulvet...*hehe* ja, jeg måtte jo le inni meg da, og fotoapparatet var selvfølgelig nede.... :( Men, i dag fant de en pose flasker som skulle pantes, og oppi der var det ei ølflaske. Jeg hadde nå heldigvis skylt den da, men ojojoj, må ha vært noe smak igjen, for de kranglet om flaska og den som hadde den smattet og "mmmmmm'et" som bare det...og klok av skade - nå var fotoapparatet tilbake i stuen og mor knipset ivei....hihi...jada, harry, men enn dog...


Yes, det var det med sommerklær, jaja, forsåvidt ikke bare sommerklær igrunn ganske generelt. .... jupp, nå er det helg, og i dag skal Victoria synge med koret, i morgen er det besøk til farmor og farfar, søndag..hmmm, ingenting...wow, merkelig..hehe.... goood heeelg alle sammen !!!
til slutt en LO til scrappligaens oppgave nr 3..som vant runden i gruppen min :o)

5 kommentarer:

Maya sa...

Helt nydelig den LO'en!! Du har så ren og klar stil....skikkelig bra!!

Syns jeg ser for meg gutta boyz i farta altså..hehe. Husker du kommentaren din om de blå tingene i vinduet mitt? I dag oppdaga hun dem *dåne*. Plutselig satt hun å slo sammen to telys i glass mens det ene telyset var i munnen. Og når jeg sa "neiiiii" gliste hun sitt søteste glis *smelt*.

Kristina sa...

En kjempesøt LO! :)

Slike heldrakter som du snakker om digger jeg også. Jeg har bare gutter her i huset, så jeg har heldigvis noen som kan gå i arv.

Anne sa...

Sommerklær allerde nå ja.....hmm ja det er vel snart bare det vi får tak i butikken nå fremover.

He he ser for meg guttene med fruktfatet.Utrolig hva de kan finne på disse småtrollene.

Og du verden så herlig denne lo'en din var. Likte alt ved denne jeg og den fikk klart min stemme. Veldig flott lo!

Ønsker deg en riktig GOD HELG

Tonje sa...

For en nydelig LO!! Skjønner godt at den vant:)

Sommerklær er et kapittel for seg selv ja. Har akkurat vært selv og kjøpt sommerklær til mi lille snuppa.

Ha en fin helg!

Annette sa...

hehehe.... Sitter her å knegger høyt av go'guttene dine! Allerede begynt å legge slagplan for hvordan de skal slippe unna når de gjør noe som mammaen ikke er så begeistret for.

Nydelig LO du hadde lagd. Så behagelige farger, og lekkert oppsett.