onsdag 23. april 2008

September-----gleder meg....

Jada, vi er i april, men jeg gleder meg allerde til september jeg. Det vil si, 1 august er det 10 år siden mannen og jeg giftet oss, og vi har vel aldri noen sinne gjort noe for oss selv noen gang.....sånn for å "hylle" oss selv vel og merke, så nå har vi virkelig slått på stortrommen.

Vi skal nemlig på "sound of music" i Oslo 6 September....... så da kommer det to "blaude reger" til tigerstaden for å være kulturelle "løøøv-birds". Nå gjenstår hotellet å bestille, og så for ikke å snakke om barnevakten da, men det må jo bare la seg gjøre. Gosh, jeg gleder meg.....såååå mye!!!

2 kommentarer:

Jorunn sa...

Oj, så gøy med Oslo-tur og ordentlig kjæreste-weekend! Barnevakt har dere jo goood enda på å skaffe, så det håper jeg går i orden for dere :)

Merethe sa...

Å så spennende. En kjærstehelg trenger man absolutt innimellom. Er skikkelig manko på det her så jeg misunner dere litt ja. He he.
Håper alt er bra med dere.