søndag 20. april 2008

Åh, for en herlig søndag....

Kjenner at kinnene er gode og varme, for dagen i dag er tilbrakt ute fra ende til annen. Ja, vi har faktisk hatt oss årets første tur i dyreparken i dag, og nå er årskortene innkjøpt, så det blir nok ikke siste gangen vi tar turen dit, for vi er jo så heldige og har parken bare en liten times kjøring unna vettu. Fotoapparatet var med så klart, så her kommer igrunn bare masse bilder fra dagen i dag.........med liten og stor...


Victoria spiller trommer i Afrika......


Var delte følelser hos guttene angående denne geita, men spennende var det også..


Her er Julius til høyre i bildet, kom inn i en braaakende fart og løp rundt som en villmann....jaja, er vel kanskje det han egentlig er...hihi..


Disse her er jo bare sååå søte da.....pippi-apekatten kaller vi de for...


Og guttene fulgte livlig med inni Tåkeskogen på apekatter som spratt rundtomkring....

Har ellers i helgen jobbet i hagen, det der er et evighetsprosjekt, så i mitt neste liv, så tror jeg at jeg vil bli gartner med fet lommebok...*lol* Meeeeen, sakte men sikkert nærmer vi oss noe der bak, og det må jo bare bli bra da.....ting tar tid, det er vi vant til, men det begynner å flaske seg til sånn etterhvert nå....bortsett fra at hekksaksa vår tok kvelden, og jeg som skulle klippe hekken liksom...haha..jommen sa jeg smør gitt.

2 kommentarer:

Merethe sa...

Dere er så utrolig heldige som har dyreparken så nærme altså. Vi har jo Tusenfryd bare noen minutter borti veien, men jeg skulle gjerne bytta det med dyreparken anyday. Herlige bilder av herlige sjarmtroll, både barn og dyr he he.

Tonje sa...

Så heldige dere er som har dyreparken i nærheten. Når jenta mi blir litt større så er planen å ta en tur dit! Herlige bilder du har tatt, ser ut som dere har hatt en flott dag. Ønsker deg en fin søndagskveld