tirsdag 8. april 2008

Det hendte i de dager i 2006...

Wow, tenk, to år siden jeg satt, eller stod jeg, med den aller aller første posivite tegnet på at vi skulle bli flere i familien. 8 april 2006, da tok jeg testen som viste at noe fantastisk skulle skje med oss alle sammen. Jojo, det vil si, jeg tok jo en den 9, og en den 10. og en den 11, og hadde pause den 12, men tok en til den 13... ;o) Det er så utrolig vittig å lese på tall fra hcg måling og egentlig hvor mistanken gikk ganske fort...er det mulig at det kan være tooooo?
11 april da var hcg 153
18 april da var hcg 4068
20 april da var hcg 7009


Det rare er at jeg spottet og blødde, ingenting var stabilt, UL 25 april viste ett embryo med hjerteslag, og ett som mest sannsynligvis hadde gått til grunne, så jeg måtte tilbake til UL uken etterpå. Hadde da forberedt oss på at det nok bare var en liten en i magen, men jommen meg, der var de jo beggo to jo....i full vigør. Nei, makan til opplevelse var herlig.

Egentlig litt rart å tenke på at jeg ikke skal ha flere trollunger, og ikke skal ha den uendelige spenningen igjen, men beslutningen er tatt, og dessuten, tviler på at staten vil gå god for at vi skal få flere forsøk heller da..hihi. Neida, vi sier oss meget godt fornøyde med denne bøtteballetten vi har her nå.

Jaja, det var dagens tur "down memorylane"...... ;o)

5 kommentarer:

Hege sa...

Herligheten, er det virkelig 2 år siden? Jeg husker så godt hvor spennende det var å følge med på hvordan det gikk med dere!
Tiden går så fort!

Klem

Marte sa...

Minner er noe av det viktigste vi har, og dette er jo et i toppklasse! :)

Jeg har laget en blogcandychallenge, fristen er kort - men håper du har lyst til å prøve deg likevel!

Godklem fra Marte

Anne sa...

Ja er det ikke merkelig hvordan tidn flyr avsted? Husker også den spenningen med resultatet på denne pinnen hehe. Det må jo være ekstra stor glede med at det var to inni der som spreller og herjet på.

Tenk nå sitter du med 3 unger og rett og slett en familie på 5. Helt utrolig!

Ønsker deg en videre god dag!

Kristina sa...

En herlig historie. :)

Maya sa...

Tenk at det allrede er gått to år!!! Tiden går virkelig alt for fort!! Og nå har du to småtroll som beriker hverdagen + en skjønn storesøster :-)))