onsdag 16. april 2008

Denne runden ble min...


Jada, konkurranseinstinktet er på plass, runde nr 5 i ligaen er unnagjort og jeg stakk av med seieren for gruppen min.....med hårfin margin vel og merke ;o) LO'en jeg lagde er så såre enkel at det er kriminelt, ingenting noenting annet enn litt kartong og mønsterark, men så er jeg igrunn rimelig forønyd lell jeg.... Bildet er så herlig, for situasjonen var ofte sånn når guttene var små, at Fredrik hylte, og William kikket forundret på ham...hihi...Takk for stemmene, det var artig, og jeg gyver løs på neste oppgave...sånn litt etterhvert i alle fall..
Ha en fin fin onsdag alle sammen, sola skinner fra klar og blå himmel, og jeg har vasket vognposene til guttene uten å tenke på at kanskje det hadde vært lurt å ha de tørre fortest mulig så nå tørker jeg for harde livet på baderomsgulvet..hihi...har jo lyst å ut i finværet senere da...

2 kommentarer:

Merethe sa...

De gutta dine er herlige altså. Så utrolig kult bilde også.

Maya sa...

Ikke rart du vant med denne snuppa...den var rålekker. Digger denne stilen du har - kanon!!!

Håper dere har en fin helg - her er det vår for alle penga og vi nyter late dager i sola. Herlig!!

*Klem*