mandag 31. mars 2008

Snart april jo...

Før man klarer å sukke for seg, så er atter en mnd gått til veis ende. Er det sant det som sies at det er på ungene man kan merke at en selv blir gammel?...eller er det rett og slett oppskrytt å tenke på at alder ikke er annet enn tall? Jaja, uansett så er det lite vi kan gjøre med den saken, og den fantastiske opplevelsen av å være foreldre og se hva ungene klarer av nye bragder i nye aldre, er jo bare verdens beste.

Jo, litt scrapping har det også blitt, holder på litt i kulissene med både og, men tiden strekker jo ikke alltid til for å gjøre det man aller mest har lyst å gjøre. Som jeg sier, jeg har ikke fritidsproblemer, men bare problemer med å få tid til å ta fri..... :o)


En LO jeg lagde til påskekonkurranse på scrapping.no og jeg føler virkelig jeg har overgått meg selv med tanke på stæshingen, men artig var det jo. Og ingen har vel mer perfekte høstfarger i håret enn snuppelura vår....

En scraplift fra ei på TwoPeas en artig og enkel LO som jeg likte godt....

Lekehytte i hagen har det også kommet opp, men enda er det mye som gjenstår for å få det estetisk pent på "byggeplassen", men alt til sin tid, må jo huske at "skomakerens barn har ikke alltid sko", og slik er det visst med tømrermannens familie..hihi...neida, elsklingen min er flink han, virkelig flink og flittig, ingen tvil om det....ert-ert ;o) Skal bare få lastet bildene over på PC så skal de nok havne her tenker jeg til slutt.... :o)

Siste ukene har vært helt bokstavelig talt syke. Her har det rådet brennkopper, RS-virus, omgangsjuke og febertokter i forbindelse med tenner, så nå har vi sannelig fått nok vil jeg mene for ei laaaang tid fremover.

Ingen kommentarer: