onsdag 12. mars 2008

Liga'en er igang...


...og det er i alle fall ikke tippeligaen...lol


Scrappeligaen på scrapping.no er den ligaen jeg prater om, er så kjekt å være med på slike, for da har man liksom ikke noen vei utenom enn å scrappe en LO i uka, og det passer meg supert....


Første oppgaven laget mitt fikk var en skisse, og min løsning ble denne her. Fredrik som sitter og spiser knekkebrød mens vi andre har middag. Bruker alltid å ha guttene hos oss når vi spiser, selv om ikke de kunne spise den middagen vår, så er det koselig å sitte sammen. Og da er det godt for små gnagere å få knekkebrød. Ser du, jeg har til og med et magnolia stempeltrykk her på denne LO'en min.... *stolt*...hihi.....


I dag er det onsdag, skal på kontroll i Kr.Sand hos ortopist med Victoria og øynene, forundrer meg ikke en plass om hun også må begynne å bruke lapp nå. Så da har jeg like godt to lappe-unger antar jeg.....kan jo bli endel lettere med henne enn det er med Fredrik til tider da vel og merke. Vel, tiden får vise, turen til Kr.sand blir sammen med ei venninne, og litt shopping skal det nok også bli anledning til.....ha en fin dag alle som en....

3 kommentarer:

Hege sa...

Wow - det var en virkelig flott LO. Digger fargebruken din og stempelet var jo veldig passende da:)

Lykke til med kontroll av øyer i dag!!!!

Klem

Annette sa...

Lekker LO du hadde scrappet til ligaen! Mi laik! :-)

Håper Victoria slipper lapp på øyet! Og at dere fikk en fin shoppingdag i Kr.sand!

Kristina sa...

Kjempeflott LO! Ble skikkelig søtt med det magnoliastempelet på. :)