søndag 9. mars 2008

Hummer og kanari...

Først, ojsann, hvor gikk den første uka i mars avsted da mon tro?? Jaja, den fløy vel forbi i en fart jeg ikke klarte å holde tritt med. Var jo så heldig sist helg at jeg fikk dra på shopping med flere av jentene fra DT til scrappejungelen, og på lørdags kvelden, så fikk jeg se de i action på hytta...var veldig koselig det ja.

Har scrappet litt også siden sist. Den vanskeligste LO'en jeg tror jeg til dags dato har laget var denne minneLO'en om barnas bestefar som døde i desember-07. Men samtidig som den var tøff å lage, så var det godt, og rart, for jeg fikk kjenne på sorgen som jeg frem til nå har lagt i et kott og ikke tatt frem enda. Bildet av Fredrik og pappa ble tatt 3 mnd før han døde, så denne type bilde betyr uendelig mye for meg.


Ellers, tja, i helga har vi vært på hyttetur, og jeg har hatt med ei veske med stempler og har malt, malt og malt stempeltrykk til den store gullmedalje, og tror jommen meg at jeg begynner å få dreisen på dette her nå gitt....så nå er det bare dette her med å scrappe kort som gjenstår..*lol*

Ja, og så har jo Fredrik måtte begynne med lapp på øyet sitt da. Kan tro det har vært hektiske dager, om ikke han har prøvd å plukke den av, så har jo broren sett sitt snitt i at han også kan hjelpe, så jeg har jo måtte kjeppjage den ene fra den andre og omvendt omtrent. Kan levende se for meg hvordan det skal bli om han eventuelt må ha briller da.....tror jeg deler av stuen fysisk med enda ei grind på midten jeg..hehe.

2 kommentarer:

Anne sa...

Utrolig rørende og flott lo om bestefar. Kan veldig godt skjønne at denne lo'en betyr masse for deg. Utrolig fin og minnerik side.

Nei men dakkars Fredrik da med lapp på øye....og ja ser det for meg med at han andre hele tiden skal prøve og rive av denne lappen. :-) Håper at synes stabeliserer seg med denne lappen slik at han slipper briller for de blir vel iallefall revet av.

Ønsker deg en vider fin uke

Annette sa...

Utrolig koselig med LOen til minne om bestefaren!
Det er terapi i å scrappe slike bilder. Forstår godt hva du mener med at det var tøft, men allikevel godt å gjøre det.

Så herlige småtrolla dine er! :-)