tirsdag 25. mars 2008

Det blir ingen selskap..... :o(

, men istedet for, så blir det som det har alltid blitt den 25. mars de siste 22 årene, en tur til kirkegården til min bror som i dag hadde blitt 32 år. Han døde i 1986, bare 10 år gammel. Hva man kaller for død under lek. I år blir det også ekstra spesielt å gå til graven hans med blomster. For når pappa døde, følte vi det var fint og verdig at han kunne gravlegges sammen med sin sønn, så ikke bare "besøker" vi broren min der lenger, men også pappa. Egentlig litt merkelig at jeg som 30 åring skal ha ei grav med to av mine kjære i......fy så urettferdig.


En lo jeg lagde av min bror og jeg for noen år siden som er til BOM.

Vel, det blir ingen kaffeselskap i dag, ingen pakker å kjøpe, ingen å gi en gratulasjonsklem til, men tankene mine går dithen hvor ingen vet hvor er, og jeg minnes og jeg tenker, og lar dagen gå videre, helt til neste år........

12 kommentarer:

Annette sa...

Utrolig trist lesning :-(
Livet er virkelig urettferdig mange ganger.
Tenker på deg!
Klem

mo9ca sa...

Å kjære vennen!
Livet er jammen urettferdig!
Noen blir revet bort så alt for tidlig, og de som er igjen må leve med savnet og sorgen. Jeg har ikke mistet noen av mine på den måten, men jeg kan tenke meg hva dere går igjennom, og da spesielt den dagen han skulle feiret bursdagen sin. Dette er vel sånn som de sier at man ikke kan komme over, men man kommer seg videre... liksom...
Tenker på dere alle sammen!
*klem*

aase sa...

Trist dag for dere!! Godt å ha noen gode minner å tenke tilbake på!!

Hege sa...

Mange tanker din veg Elisabeth!!!!

Carrin sa...

For en nydelig storebror og for en utrolig trist historie..bare 10 år og hele livet foran seg..

Broggis sa...

For et nydelig bilde av dere to!

Klem til deg.

Vibeke sa...

Å nå fikk jeg skikkelig gåsehud, så trist. Har sett LOen før, kjempenydelig bilde. Klem til deg!

Broggis sa...

Award til deg i bloggen min.

Kristina sa...

Så flott at du minner han på denne måten.
Trist at dette måtte skje, så ung da.

Anne sa...

Så trist å lese om din bror og hans bursdag. Må være vondt å miste sine nærmeste på denne måten.Livet er jammen meg urettferdig mange ganger.

En nydelig lo du har laget og du verden så lik du er på Victoria.

Beate sa...

Uff, så leit å høre om. Ja er det en ting som er sikkert så er det at liver ikke er rettferdig, men vi kan gjøre så lite.

*klem*

mo9ca sa...

Halloen igjen!
Jeg er bare innom for å ønske deg en flotters søndag, og for å si at du har fått en award i bloggen min idag :)
Snakkes!!

*klem*