mandag 31. mars 2008

Award utdeling.....

Broggis sier.skal ha en for sine herlige kommentarer. Masse flotte LOer!.og Monica sier.. - du er en scrapper med en stil som er så enkel, men allikevel så flott... Og jeg digger måten du klarer å uttrykke deg på både i teksting, og i bildebruk og oppsett... I tillegg er du en flott person, og selv om vi bor langt fra hverandre så vet jeg at "du er der", og det setter jeg stor pris på!

Tusen hjertelig takk for award'sene.....dere er nå skjønne da...





Så vil jeg føre trenden videre, og nominere flere til award...

Maya ei dame jeg liker stilen til uendelig godt, de rene linjene, teksting og som alltid lar bildet være i fokus på det som er. Fotograferingen din er til å miste pusten av til tider, for makan til herlige og flott bilder du tar da. Ei dame som er dyktig i alle kanter...

Bianca søte herlige Hege, så utrolig flink til å få til å scrappe de flotte øyeblikkene livet gir. Måten du scrapper på appelerer utrolig mye til meg, jeg lar meg forsvinne langt inn i noen av LO'ene dine, for de er fulle av detaljer og eleganse, dyktig til fingertuppene er du.

Heidi Heidi Heidi, lille søte Heidi, lekre LO'er, og så fresh i fargevalg, og min heltinne når det kommer til å formidle det tøffe og sarte i gutteLO'er. Å bruke farger er noe du kan, og du er effektiviteten selv når det kommer til å trylle frem lekkerbisker av LO'er på en-to-tre, et skikkelig rivjern er du..

Linda når jeg tenker på deg, så ser jeg vintage, sarthet og kreativitet på høyt nivå. Du tryller med dine evner til å formidle dine LO'er. Detaljerte og lekre kort og LOer som en bare kan la seg inspirere av. For ikke å glemme de flotte stemplene som du absolutt skal ha all ære for, utrolig flotte, og gøy at også jeg kan få en liten "touch" av deg i LO'ene mine via stemplene...takk for inspirasjonen

Carina har en utrolig evne til å mestre de fleste teknikker, alt fra freestyle til vintage og jeg lar meg beundre over de flotte LO'ene du lager. Uten tvil ei dame som har hobbyen sin i fingertuppene når vi ser på de fantastiske PP'ene du lager, så kan man bare la seg imponere. Du er virkelig ei flott scrapedame...

egentlig kunne jeg fortsatt og fortsatt i denne nomineringsrunden her...for listen er lang, lenger enn lang...... så alle som leser anyway, klem til dere... :o)

2 kommentarer:

Carina sa...

Tusen takk for awarden, ligger en til deg i bloggen min også

Hege sa...

Så koselig!!!! Takk for utrolig flotte ord! Hmm...nå skal jeg tenke meg godt om så vanker det nok en tilbake også!