søndag 17. februar 2008

Snipp-snapp-snute, jeg er ute...

I alle fall ute av krigen, men forsåvidt er det "like greit", stafetten pågår enda og jeg har visst mer enn nok å henge fingrene i for tiden uansett. *lol* LO'en er i alle fall av meg selv, fra sommeren 1979, den gang da verden var snill og bekymringsfri..hehe....



Helgen har vært herlig, treff på Hobbyhimmelen på fredag, og kurs på samme sted på lørdag, og du verden så utrolig flott et kurs da gitt. Fikk jo endelig lært dette her, og jommen meg har jeg ikke ganske nesten forstått det også-hihi. Veldig artig å treffe Stempelgal + jentene fra ViScrapper. Og ikke minst herlig å sitte og skravle og le slik vi kan aller best :o)



Her er i alle fall det jeg lagde....og jeg har fått blod på tann må jeg si, ingen tvil om det, så i morgen må jeg ut og kjøpe akvarellpapir!!

1 kommentar:

Heidi sa...

Sukk...regner med at dere hadde det toppers i helgen ja...snufs...
Håper muligheten til å treffe dere alle kommer igjen snart.

Flotte kort du fikk laget også!!