fredag 1. februar 2008

Snehvit på ball.....



Eller, det vil si Victoria på karneval, men for en 4-åring kledd som snehvit, så er det mer et ball enn et karneval, så slik er det med den saken *hehe* En litt letter fortvilt jente som ikke hadde snehvitsko, men jeg forklarte at penskoene hadde jo diamanter og glitter, og slikt har jo alle prinsesser, og da var det ok. Etterpå kom det også kommentar om følgende.....

Victoria: Mamma, jeg har ikke sort hår sånn som snøhvit har....
Mamma: nei du har ikke det, men du har jo ordentlig gullhår du...
Victoria: Har jeg det??
Mamma: Ja, kom til speilet så skal du se sammen med gullhjertet ditt at det er samme fargen.
Victoria: Jommen atte mamma, det er jo like fint med gullhår da.
Mamma: Ja jenta mi, det er absolutt like fint, om ikke bare ENDA finere.
-og så festet vi sløyfen og smilet gikk regelrett rundt av stolthet....
---lille herlige skatten min....

Javoll, da er det helg igjen, er da også klart å begi meg ut på scrappestafetten også på scrapping.no, så nå skal det tydeligvis bli innhugg i bildene litt, huff da, stakkars mann som ikke ser stort til meg heretter...hihi....Helgen tror jeg skal forgå stille og rolig egentlig, ingen megastore planer så vi tar det som det kommer tror jeg...

Ha en herlig helg alle sammen... *klem*

5 kommentarer:

aase sa...

Så herlig liten Viktoria som skal på ball!!!!tenk å ha gullhår du, det hadde vært noe!!

Torunns- fristed sa...

Så herlig,liten jente :) Søt jente med gullhhår :)

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Åhh, så koselig samtale dere hadde før hun dro på ball... *sukk* :)

Ønsker deg en fin helg!

Anne sa...

Så flott snehvit jente du har...hun ser jo skikkelig stolt ut i kjolen sin. Oda var katt i karnevallet i barnehagen.

Ellers så må jeg jo bare få skryte av det siste "krigs-bidraget ditt....skikkelig stilig løsning på en særdeles vanskelig skisse. Der fikk hu iallefall min stemme.

Elisabeths verden sa...

Så herlig samtale mellom dere, og så deilig å kunne si det til henne akkurat dette.. Det vil være gull verdt gjennom hele livet, Elisabeth!