fredag 29. februar 2008

Skuddårsdagen.....i dag, 29.2. 2008

Gosh'a meg som vi scrapper for tiden. Enda godt med et spark i baken for å få unnagjort litt bilder, og da er jo slike månedskonkurranser som kjøres på scrapping.no suverene å slenge seg med på, så jeg slang meg likegodt på ei runde med scrappeligaen jeg...

Ja, i dag er det skuddårsdag, og du verden så man merker til det. Ehm, nei, ikke er det frieri på gang, er jo godt gift på 10'ende året så det er lite sjans for noe mer der i alle fall. Neida, egentlig en helt vanlig dag forsåvidt, bortsett fra at det er 4 år til neste gang man får en slik dag med denne datoen da. Fikk da vitterlig tatt noen bilder av kyllingflokken min, men det blir liksom ikke lettere med tiden å ta bilder av guttene. William er ei linselus de'lux, mens Fredrik er skeptisk til dette sorte greien mamma tar foran ansiktet. Victoria derimot er så opptatt av å posere ansiktsutrykk at det er nesten ett og samme bilde av henne uansett. Med en gang jeg tar frem kamera så er hun klar til å gjøre noe halv-tullete....*dåne*




og nå har jeg tatt fatt på sommerbildene fra i fjor, og her er en LO fra vår lille turist-tur i Oslo...gosh som jeg elsker den byen, er liksom bare så myldrende av liv. MEN, det skal være sagt, jeg kunne aldri bodd der inne, for makan til liv da..hihi...alt med måte får være greia, nei takke seg til en liten sørlandsby med 14. 500 innbyggere da..hehe....


Yes, da gjenstår å ønske alle sammen ei herlig helg, for det akter nemlig jeg å ha :o)

3 kommentarer:

Hilde sa...

Herlig LO du har laget.... og for noen herlige små barn!!

Fra meg som bare har hormonelle tenåringer i huset...

Maya sa...

Digger den LO'en!!!

Du er tagget i bloggen min :-)

Anne sa...

Ville bare innom og ønske deg en riktig god helg.

Den turist lo'en du har laget var jo bare så lekker og så stilig lo.