søndag 3. februar 2008

Klar for runde nr. 5


Sist oppgave fikk vi en skisse i scrappekrigen som vi skulle bruke, og jeg må ærlig innrømme og si ta den var vrien. Men jeg fikk da til dette resultatet, og jommen meg så vant jeg runden med 51% og det var jo "lønn" for strevet når jeg i utgangspunktet sleit litt...*lol*

Fastelavens søndag i dag, og vi har laget fastelavensris, og så klart, fastelavens boller ligger ferdige oppe, middagen må bare fordøyes først. Har også klart første bidrag til stafetten hos scrapping.no
så heretter blir det nok å gjøre på. Fikk pakke i posten i går fra papirloftet, og ny album til Victoria, så nå skal vi omorganisere litt tenker jeg....koselig å gjøre slikt sammen med henne også da.

5 kommentarer:

Maya sa...

Denne ble lekker...husker du holdt på å dåne av den skissen, men jammen ble det et flott resultat ut av det! Du e goe!!

Broggis sa...

Virkelig velfortjent seier! Denne ga skikkelig motstand! Morsomt og sloss videre!!!

Anne sa...

Denne lo'en ble jo bare så stilig. Denne fikk helt klart min stemme og jeg skjønner også veldig godt at du synes denne skissen var vanskelig.

Ellers så vil jeg ønkse deg en riktig fin uke for deg og dine.

Nå skal jeg hive meg rundt her og komem megi en scrappebutikk slik at jeg har noe snadder og hive oppi vandrepakken :-)

Annette sa...

Gratulerer! Forstår godt at du vant med denne LOen i "krigen".
Du har en veldig ren og delikat stil på LOene dine. Mi laik!

Ser det er lenge siden jeg har vært innom bloggen din!
Det var ei utrolig søt Snehvit på bildene under :-)

Renate sa...

Wow,den Lo'en var jo heilt fantsatisk!!! Jeg er imponert! Bare det å komme på det og få det til,er jo en seier!