onsdag 6. februar 2008

Januar-diva...






Jovisst, det er evigheter og en dag siden jeg laget noe som helst diva oppgaver på scrapping.no , og tenkte at i januar så skulle jeg gjøre det, og så var gjort. Kom på en 4 plass av totalt 44 stk, så jeg sier meg godt fornøyd med det jeg, selv om den gjeveste prisen var at jeg fikk unnagjort 5 LO'er til albummene til ungene, og med tre scrappeobjekter som jeg har, så er det sannelig ikke lite det.. *lol*

Ellers har jeg to guttevalper som er grønne i nesesnørret og hoster som to bryggesjauere. Astmamedisin og hostesaft gjør heldigvis susen, så det ser ut til å gå bedringens vei. Onsdag i dag, og jeg håper jeg skulle få tid til å boikotte meg inn på kontoret senere i kveld....men hva overskuddet gir, det vil tiden vise, så kryss det som krysses kan for at jeg har overskudd i kveld ti å bruke hodet litt...*hehe*

5 kommentarer:

Anette sa...

Så lekre LO`er du har laget. Lekre og delikate.
Du er så utrolig flink til å få med masse tekst på sidene dine.

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Ojojoj, så flotte LO'er, alle som en! Men jeg ble ekstra sjarmert av "1 år" og "Snølek", de synes jeg var utrolig søte :D *love*

Maya sa...

De var utrolig fine de LO'ene du hadde laget!! Den vintersiden var i en hel klasse for seg selv! Tror kanskje jeg må scraplifte litt her :-))

Ha en god helg snuppa!

Wenche sa...

Disse siste LOene dine er så flotte alle sammen. Den med snømannen må jeg få lov å lifte en gang. Journalingen på denne var bare så søt.

neeta sa...

Kjempefine LO'er, likte spesielt 4 år og Snølek, de var nydelige i oppsett og farger:)