torsdag 14. februar 2008

Hva skjer'a baggera??....

Tiden løper igrunnen bare fra en når man har litt å henge fingrene i. Første "minnedag" etter at pappa døde er over, om man ser bort fra julen, for på tirsdag hadde han hatt bursdag. Var en helt merkelig dag fra ende til annen, men man må jo bare gjennom slike dager også, og med tiden går det nok lettere.

Ellers, tja, jeg gleder meg veldig til helgen, og den starter i morgen. Da er det både treff og kurs hos Hobbyhimmelen først på fredag er det treff, og på lørdag er det kurs med Stempelgal . Flekkerøya-In er åpen hos Jane-vennen og dermed må dette være og bli den ultimate husmorferien i ett døgn.....hurra!!!

Får scrappet litt også, sånn i vilden sky av en tornado og her er litt av hva jeg har laget til stafetten og krigen så langt.



Ellers venter vi i dag på ny sofa til residensen vår, og ny seng til herskapet. De kommer visst en gang mellom 14 og 16 og leverer i dag, så nå er stua rimelig tom, og det samme er soverommet. Forøvrig har vi jo også vært max uheldige med de hvitevarene vi har hatt en årrekke da. Først vaskemaskinen, like etterpå røyk tørketrommelen og i går gikk oppvaskmaskinen....hurra for det liksom. Men, da antar vi at det går ytterligere mange nye år før disse skal gå ad-dundas da.

Og, sånn helt til slutt, på denne dag, i det glade år i 1995, da ble jeg kjæreste med min herlighet av en "gubbenils"....tenke seg til at på disse 13 årene så har vi gjort mye rart, og fått tre herlige skatter som beriker oss hver dag med nye juveler og minner. Jeg blir helt mo i knærne når jeg enda kjenner sommerfuglene som danser i magen når jeg tenker på ham, gleden over å se han igjen etter at vi har vært borte fra hverandre en hel dag, noen timer, eller døgn. Takk og pris for at han er min klippe, min stolthet og min store kjærlighet.....Elsker deg Reidaren min :o)

3 kommentarer:

Tonje sa...

Gratulerer med jubileumet:-)

Maya sa...

Hvilken sofa ble det da??????

Nydelige sider...digger stilen din, og den med tannkartet var bare rå!

KOSA deg i helgen!!

Renate sa...

Hei.

Kan jeg spør,åssen alfabet er det du har brukt på de to øverste verkene av minstemann????

Og gratulerer med jubileumet! Håper jeg også føler det samme for min gubbe når vi har vært sammen såå lenge. Vi har ikke mer enn 1 år jubileum snart. Så det er en stund igjen. Ikke så mye sprell vi har fått tid til enda....