onsdag 20. februar 2008

Mitt første kort....



...nesten, i alle fall etter kurset i helga, så er dette det første jeg har laget på egenhånd, og jeg skjønner jo at jeg har en laaaaang vei å gå for at mine skal bli noe spennende å se på da, men akk sann, selvgjort er velgjort, og nå har i alle fall Victoria et kort å levere med gaven i selskap på lørdag...

Tilbakemeldinger mottas med takk, kritikk mottas også med takk, konstruktiv kritikk mottas med takk, så ja, jeg vet jeg har forbedringspotensiale, men et sted må man jo starte *lol*

Ellers lite på tapeten her om dagen. Dvs, noe gjør man jo stadig vekk da, alle klærne til guttene i str 80 har jeg viderelevert til ei anna tvillingmamma i dag. Tenker jeg snart skal putte bøtteknottene (les guttene) i vogna og ta en spasertur, for ute er det jo nærmest vår i lufta jo.

Og ja, jeg mååå jo bare si at jeg gleder meg sååå til å bli tante igjen. Allerde er jeg tante til 8 herligheter, og nå er det jommen meg to stk til på vei. Ikke i en og samme magehus da, men ene svigerinnen min skal ha baby i august, og jommen meg skal ikke ei av mine beste venninner også ha en liten herlighet til, og da blir jeg jo tante til den også, og den kommer også i august...hurra...vi gleder oss masse til de nye skattene skal komme!!! Tenker igrunn at mine bajasser blir ganske store i forhold da ja.

4 kommentarer:

aase sa...

Så søtt kort Elisabeth, du må ikke la dette bli det siste!!!

Det var kjempefint og man ser helt klart at du er vant med papirarbeider fra før!!

Sier bare med en gang at jeg gledere meg til å se flere kort fra deg!!

God tur i det fine vårværet!!!

Catrine sa...

Så flott kort du har laget!
Og jeg er helt enig med deg - det er kjempekoselig å være tante! :D
Kos deg i vårværet - her hos meg er det bare hålke og vind.
Ha en flott helg!

Renate sa...

Hei.

Jeg fant bloggen din etter vår lille "prat" tidligere idag.

Veldig søtt kort du har lagd!! :) Ligner nesten litt på min type stil også... :)

Ja,det var inspirerende sist helg. Så jeg må nok prøve å komme meg på flere slike "treff"... :)

Anne sa...

Måtte bare inn og kommentere kortet ditt her også. Du kan trykt fortsette og lage mer kort og jeg gleder meg til og se flere.