lørdag 23. februar 2008

atter en helg...

Ja, atter en helg står for døra. Siste helgen i vinterferien før man tar til på hverdagen igjen. Vel, tiden som flyr avsted kjenner vi jo alle til, og det er intet unntak her på sørlandet heller. Holder enda på med stafettoppgaver, og her har vi noen LO'er derfra...Det som er den store fordelen med slike "intensive" konkurranser er at man får unnagjort en hel masse LO'er, ulempen er kanskje at jeg kan ende opp med en tørkeperiode etterpå, men satser jo på å ikke gjøre det.

Her er en LO av en ganske hverdagslig situasjon for oss, den ene er erten og den andre er furten. Her er det nok william som er erten ut fra bildene å bedømme :o)

denne Kitty LO'en er jeg ikke sikker på, men Victoria mener det er verdens beste, så det grunner nok i at den er rosa og glitrete, og selvsagt har Kitty på seg...Carina123 har laget PP'en

en herlig liten stund mellom far og sønn....


I dag skal Victoria i bursdag til ei av sine gode venninner, guttene skal sove hos farmor og farfar til i morgen, så da dedikerer vi egentlig denne lørdagen til "Victoria-lørdag"....er så godt å ha noen dager og ganger vi bare bruker tiden på henne også....tålmodig og flink som hun er. Ja, forrige lørdag var siste gangen med bleie om natta (og enda ikke ett uhell), så nå har vi bare TO stk igjen som bruker bleier, men det er vel kanskje litt tidlig å venne de av med bleier.......*lol*

I kveld skal jeg noe som er litt "harry"...jeg skal stå i en kiosk. Ikke det at akkurat det er så harry i seg selv, men kiosken er på en fest, og navnet på festen heter "countryfest"....er en stor fest, med ca 1000 personer, så dette kan bli litt Texas...*lol*. Men, ei venninne spurte om jeg ville være med, og pengene man får for "jobben" er ikke noe man takker nei til for å si det sånn, så jeg var kjapp med å svare ja...hihi.....

7 kommentarer:

Maya sa...

Så herlige LO'er du lager..digger stilen din! Lykke til i kiosken..tipper det blir liv rai rai :-)))

Anette sa...

Så lekre LO`er :o)
Erten &furten er bare så herlig. Atrig å scrappe slike bilder også.
Kitty var jo nydelig, så jeg skjønner godt jenta di er fornøyd. Flotte bilder av henne.

Ha en fin søndag.

Åslaug sa...

Skikkelig flott "erten og furten". Og vakre jenta som liker Hello Kitty kan godt være fornøyd :)

Du scrapper mye fint!

Linn Kristin Stølan sa...

Takk for hyggelig besøk i bloggen min! Jeg har lagt deg til i min blogg-liste nå, så husker jeg kanskje å besøke deg også. Var veldig kjekt å treffe deg i Kr.sand, kanskje vi ses igjen! Ha en fin uke.

Anne sa...

Så mange flotte lo'er du har laget i det siste. Virkelig forseggjorte.Kitty lo'en var jo bare så søt.Jeg digger stilen din.

og jammen meg kan du bare fortsette og lage kort fremover for dette kan du virkelig. Skikkelg flott det også.

Håper at det gikk greit i kiosken og at du fikk en slump for strevet :-)

Ønsker deg en videre fin uke.

Marit sa...

Er innom bloggen din med jamne mellomrom,liker godt den rene fine stilen din.
Og erten og furten var jo god da.

Ha en fin kveld!

Kristina sa...

Så masse flott du lager! :)