lørdag 26. januar 2008

Utfordret...eller var det utfordring...

Jupp, ikke mindre enn Maya, Linda, Heidi og Hege har utfordret meg... *lol*

Utfordringen går ut på at jeg skal:*skrive syv sanheter om deg selv*linke til den/de som har utfordret deg*utfordre syv andre, og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret...

Disse har jeg utfordret...


Hege i heges verden
Helle
Jane
Jorunn
Elisabeth's hjerterom
Oddbjørg
Monica

Skjønner at jeg må snart skjønne hvordan jeg skal lære meg å linke ordentlig altså.... *dåne*...glemmer jo fra hver gang...bruker jo så sjelden..analfabet.....(jada unnskyldningene står i kø..hihi)

  1. Jeg er glad i "voksentid" når barna er i seng
  2. Jeg er ikke begeistret for dyr som holder seg i møbler osv...
  3. Jeg kan ikke fordra edderkopper og andre bugs
  4. Jeg er ikke noe jåledukke
  5. Jeg er ikke oppdatert på det siste av det siste av stæsh og dill...
  6. Jeg er igrunn dyktig på brødbaking
  7. Jeg er familiekjær
hihi...festlig å gå i dypet på seg selv da....ikke noe man gjør ofte akkurat nei...

2 kommentarer:

Jane sa...

Utfordring ja.. Hva gjør jeg da?????

mo9ca sa...

*dåne litt*
utfordring... hjelpes... jaja, får vel bare gå på med godt mot da hihi... Jeg tar den jeg, og sender videre til syv andre... Dette blir gøy altså!!

Og du, ha en superkoselig lørdagskveld da!!

*klem*