søndag 20. januar 2008

Kriger meg videre til runde nr 3...


Oppgaven i krigsrunde nr 2 var som følgende; Freestyle. Skal inneholde maling og en ting som vanligvis ikke blir brukt til scrapping. Tenk "utenfor boksen". Javisst tenkte nå jeg, og gikk inn i mitt gode skinn, en freestyle, omg.......
Jaja, begynte først å tenke på den "non-relaterte scrappetingen", og fant den når jeg en dag var og handlet, og rundt eplene var det sånn rutete nett som beskyttet de....BINGO sa det i fantasien min, den kan brukes til noe. Så bar det løs, og fant frem gamle barndomsbilder av mannen og lot det stå til. Kladdet og kliddet, og didlet og dadlet, og ja, det ferdige resultatet ser man da her. En langt utenfor boksen-LO for mitt vedkommende i alle fall, og havnet vel på en 4.plass i gruppen min, og sier meg meget fornøyd med det mtp hvor tynn is jeg følte jeg var ute og gikk på :o)

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempefin altså!! Fikk min stemme. :) Men tenkte ikke på at dette var din LO!! ;)

Hege sa...

Så superkul Lo!!

Anne sa...

Denne lo'en likte jeg kjempegodt og du fikk min stemme :-) Jeg hadde jo aldri kommet på å bruke det nettet som epler har vært i....du er jo kjempekreativ.

Ønsker deg og dine en videre fin søndag.

Hege sa...

Synes den LOen var knall jeg! Utrolig bra jobbet Elisabeth - vet jo at det ikke akkurat er din stil... Synes du skal forsøke flere i den genren!

Maya sa...

Det hadde jeg jammenn ikke kommet på å bruke...du er flink :-)) Og så ble jo LO'en superkul og da !!