søndag 13. januar 2008

Jeg er i krig...en scrappekrig...


Ja, da var scrappekrigen igang på scrapping.no, og jeg er deltager på lag nr 1, og vi kaller oss "Distressa".

Første oppgave levert, og vel i havn, havnet på en 2 plass med denne LO'en av Fredrik som har sin aller første tannpuss. Lot meg inspirerer av farger til denne i blått fra tannbørsten og den lille røde dæshen i børstene... Tusen takk for stemmene jeg fikk...

Nå er det spennende tider i krigens neste fremskudd til neste oppgave....hiv og hoi.....(høres i alle fall krigersk ut... ;o) Scrapperommet er ryddet og jeg tror og håper det hjelper på tiltakslysten her inne...

1 kommentar:

Jane sa...

Kanonflott LO!!!!
Gratulerer med plasseringen:-)
Jeg har ikke fått vært innom de andre lagene og sett, skal gjøre det neste uke... Vært litt opptatt med oppussing her denne uka ja.. hihi.. Bloggen min er faktisk oppdatert litt!!! Slå den!!!
Klem klem