mandag 28. januar 2008

En, to, tre, på det fjerde skal det skje....

ja, det får jo vise seg siden om det skjer på ferde oppg. i krigen eller ikke -ja, om jeg ryker ut eller ikke,men her er i alle fall bidraget jeg leverte til 3. runde....nesten så jeg fikk lyst på litt sommer igjen....hihi.. Er faktisk veldig gøy å få vært med på slike utfordringer som en kriger får......og vurderer enn så lenge om jeg kan ta på meg å bli med i stafetten også....hmmm, sannelig ikke sikker enda jeg....tiden renner jo snart ut også for påmeldingen...


Tja, lite "fritid" denne uken, for her går det i ett hver eneste kveld, møte meg her og møte meg der....men, må man, så må man, og så får man slappe av når man blir gammel. Gammel føler jeg meg egentlig også nå, siden jeg har har fått meg en sånn guffen vond rygg. Slett ikke festlig å gå rundt og føle seg som ei krøke, men er jo lite å gjøre med det også, så man får ta tiden til hjelp.

Helgen har vært herlig. Startet med scrappetreff på fredag, bare masse familiekos på lørdag, og enda mer familiekos på søndag med mange timer ute i vinterværet. Og, kameraet ble med ut, men det ble liggende i bag'en sin det, for mor glemte jo helt å ta det frem *dåne*, men men, anledningen skal nok by seg igjen siden ei gang.

4 kommentarer:

Heidi sa...

Kjempeflott løsning!!!!
Ha en flott uke!!! Ikke lenge til vi treffes nå!!

Anne sa...

Denne lo'en var jo bare så sommerlig og fin. Denne fikk min stemme :-)

vi har vært i åpen barnehage idag, og nå har jeg meg en pust i bakken før jeg begynner på middag og så er det turnen med Oda etterpå. det går nemmlig slag i slag.

Ønsker deg en videre fin uke med småtrollene :-)

Carrin sa...

Utfordring til deg i bloggen min!

Kristina sa...

Kjempesøt LO! :)