torsdag 24. januar 2008

Det er ikke bare-bare å ta bilder..




I alle fall ikke av to ettåringer som synes det er kult å stikke av når mamma endelig har klart å sette de to ved siden av hverandre. Gang på gang, så stikker den ene, eller begge, og jeg sitter igjen med følelsen av at det helt sikkert ikke kommer til å bli enklere med årene heller *dåne* Vel, sjarmen er jo at når man scrapper så kan man bruke slike bilder også til noe, så jeg gleder meg vel igrunn til å finne på noe lurt med denne serien her av bøtteknottene mine.

Ja, nå er det torsdag, og dvs praktisk talt helg igjen!!! Alltid deilig med helg, og jammen meg er det ikke scrappetreff i morgen også, og det i byen her. Får vente og se hvor effektiv man blir da, men når jeg var hos Hobbyhimmelen forrige helg, ble det jo 3 12x12 LO'er da, og det på en kveld. Er også ferdig med Diva-bidrag hos scrapping.no + at jeg er ferdig med LO nr 3 til scrappekrigen på samme sted. Det kjekke med slike "kick-in-my-bum" konkurranser er at jeg får satt meg ned og gjort noe, for jeg trenger virkelig noen spark i "you know where" til tider.

Victoria var nå herlig her i sted, lekte med pappa og lurte på hva de skulle leke, og la frem forslag om butikk, gjemsel, karneval eller KYSSELEKEN.....*LOL* Jeg var nede og vasket litt på badet, og knakk i latter, mens mannen lurte fælt på hva slags lek det var, hvorav hun da bare svarer "kysseleken vel".... Jovisst, en 4 åring leker vel det meste de, og slike ting realiserer virkelig følelsen av at ungene vokser fort altså....

Ha en herlig helg da alle sammen....bruk tiden på akkurat det du har lyst å bruke den på :o)

5 kommentarer:

Sonja sa...

Ikkje lett å ta bilder nei (",) God helg!

Hege sa...

He he - flotte bilder du!

Du er utfordret i bloggen min. Ta en titt ;-)

Linda sa...

Du er herved utfordret - sjekk bloggen min. :-)

Maya sa...

Du er herved utfordret - sjekk bloggen min for mer info :-)

Heidi sa...

Herlige bilder...det er sånne serier jeg liker jeg vettu!!!

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.

Ha en flott helg!!