torsdag 27. desember 2007

O'jul med din glede, og snart er det slutt


Er sannelig ikke mye igjen av jula nå, og egentlig synes jeg ikke det gjør så veldig mye jeg. Synes det er godt å komme tilbake til "striskjorte og havrelefse" igjen. Blir godt å komme tilbake til de vante rutiner og få startet på det nye året med frisk pust og ny giv.

Vi har egentlig hatt noen helt ok og fine juledager, tross alt. Mye har skjedd, og dagene går jo sin vante gang uansett egentlig. Julaften var så fin som den skulle være, med barnslig lyst og glede, og mange fine gaver til liten og stor. Victoria fikk snøhvitkjole, og det var virkelig stas. Guttene fikk litt div. biler og sånt som gutter skal ha. Ja, og så har jo Fredrik også fått noe små barn ofte får, en mega blåveis midt i panna, en liten førjulsgave han fikk lille julaften. Det er ikke spøk når man begynner å reise seg opp overalt, og ikke har helt kontrollen.

Så i går var jeg med på romjulscrappen på Scrapping.no og fikk faktisk scrappet meg 4 hele LO'er på en dag, er sannelig ikke småtteri det når jeg ikke har tatt i scrappesakene på evigheter og litt til siden. Men jommen meg fikk det meg til å få lyst til å gjøre det mer, så mulig jeg er ute av tørken nå, hvem vet :o)

5 kommentarer:

Heidi sa...

Høres ut som en flott jul Elisabeth!!!
Her durer og piper det i alle hjørner av stua...det er bilbaner, togbane og diverse andre biler som kjører rundt...he, he..
Gutta her har vært i barnehagen en tur i da de da...*rødme*...men jeg tror faktisk dette var den beste løsningen både for de og for meg ;o)

Ha en fortsatt flott jul, og det var flotte layouter du hadde med i "romjulsscrappen"

Anne sa...

Så koselig bilde av ungene foran treet.
Kjekt og lese at dere har hatt en fin julefeiring på tross av alt det som har skjedd i familen.

Vi har jo hatt omgangssyke her i familen, men heldigvis fikk vi gjennom går julaften og 1.jueldag før det satte igang. Det er ikke mer oppkast heldigvis men det er en del dårlige mager i familien så du kan trykt si at det har gått litt dopapir denne julen :-)

Men ungene fikk masse fint til jule så de har lekt og lekt og det har sett ut som en lekestue her i stua i mange dager nå men noe må man jo bare godta når man skal være inne hele tiden. Satser på at vi kan ta oss en tur ut imorgen og lufte oss litt i det minste.

Gleder meg også til at det nye året snart begynner og man får liksom begynne på ett nytt år med blanke ark.
Ønsker deg en videre fin romjulstid.

Carrin sa...

Så fint å høre at du har hatt det fint i jula, tross omstendighetene! Hærlig bilde der selv om den blåveisen såg rimelig vond ut!

Og tilslutt; koselig å se at du har blogg! Den skal jeg besøke oftere! Supert lesestoff!!

Kjersti sa...

Så fine julepyntede barn :) - ser ut som dere har kost dere i julen. Og jeg er jammen enig med deg i at det snart kan være greit med litt havrelefse og sånn igjen . Jeg fant ut idag at dommen for min del er et knapt kg opp i julen, så det må jeg herje av meg de nærmeste dagene ;)

Ha en fortsatt fin romjulstid :)

Maya sa...

Godt å høre at dere tross alt som har skjedd har hatt en fin jul *klem*. Ungene var jo bare megaherlige på det bildet!