søndag 30. desember 2007

Jeg har scrappet igjen....

Først en LO av William, en skisseoppgave
*************************
...og så enda en av William...
****************************
så har vi en av Victoria, en scrapliftoppgave
*****************************************
til slutt en av Fredrik, som også var en scrapliftoppgave
****************************************************
Romjulscrappen på Scrapping.no fikk meg i alle fall til å få unnagjort 4 LO'er på en dag, og det er mer enn hva jeg kan si jeg har gjort på evigheter og enda litt til siden. Får håpe det nye året får bringe med seg litt mer giv og tid til dette, for jeg må ærlig innrømme og si at jeg virkelig savner det, men jaja, ikke alltid like lett å sette seg ned med to små bøtteknotter som det vi har her, + den store bøtteknotta i tillegg da.. ;o)

Da gjenstår det bare å ønske alle som kommer innom her og leser et riktig godt nytt år, håper dere får en aldeles herlig feiring i morgen, og at det nye året bringer alt hva du/dere kan ønske dere og enda mer til.

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei. Takk for hilsen i Bloggen min. :)
Så mye fint du har laget! Prøver å komme i gang med scrappinga om dagen jeg og, og har fått laget noen layouter. Holder bl apå med en julealbum. I stående lettersize. Skal handle om desember dette året.

Ønsker deg, gubben og de nydelige ungene dine et godt nyttår!!

Anne sa...

Fy søren så mange flotte sider du fikk scrappet til romjulscrappen. De var kjempeflotte alle sammen. Så du må jo bare melde deg på flere oppgaver fremover som lager så mye flott under "press" :-)

Takker for flott hilsen i bloggen min. Jeg vil ønske dere et riktig GODT NYTTÅR....måtte de beste ønsker skje i 2008
Håper dere får en fin feiring idag med både store og små.

Linda sa...

Ønsker der ei flott nyttårsfeiring i dag. Godt nyttår! :-)

Nydelige Loer du har laget. Jeg stemte vel på 3 av disse hvis jeg ikke husker helt feil. :-)

Heidi sa...

Herlige layouter Elisabeth!!!! Rakk ikke en eneste en til romjulscrappen jeg...men har da fått slengt meg med i 4 i helge konken.

Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår!!!

Klem fra Heidi

Marit sa...

Fant ut jeg måtte legge igjen en kommentar nå,
liker godt den enkle og rene stilen din. :-)

mo9ca sa...

Vil ønske deg og dine ett godt nyttår, med håp om at det nye blir enda bedre enn det gamle! Nå begynner vi med blanke ark og fargestifter (eller scrappestæsj *knis*) og har muligheter i fleng! Veldig gøy å se at du har kommet litt igang med scrappingen, det har nemlig ikke jeg... jeg står fast som ett fjell og får liksom ingenting gjort.. lager litt kort da, så jeg får jo utfoldet meg litt om ikke annet... Den hvite LOen var utrolig lekker, helt nydelig rettogslett!! Og så liket jeg så godt den med Victoria på, den om de fem juletingene... nydelig!!
Du får hilse gemalen, så får vi satse på at vi kan treffes flere ganger det nye året, er jo så koselig!!

*stooooor klem*