torsdag 13. desember 2007

En bortgjemt blogg....


oj, skal si jeg har glemt unna hele denne bloggen. Kanskje jeg klarer å få blåst litt liv i den igjen? Det vil jo tiden vise egentlig, men jeg håper da inderlig det.
Her har ting skjedd, pappa'n min har hatt kreft en lengre tid, og 6.12.2007 døde han fredfullt inn på sykehuset. Så dagene har vært preget av sorg, men vi prøver å se fremover mot jul likevel. For sist jeg sjekket så blir julaften den 24.12 i år også :o)

Ja, scrappeblogg ja, jo, det er vel kanskje ikke så veldig mye scrapping som foregår her for tiden, men det skal da virkelig bli forandring på det også håper jeg jo. Legger til noen bilder vi tok i studio 2 dager før guttene ble ett år....

2 kommentarer:

mo9ca sa...

Heisann min venn!
Så koselig at du offentliggjør bloggen din! Jeg har visst også blogg, men den er langt ifra offentliggjort eller forseggjort *knis* -men alt må jo læres, eller hva?
Ønsker deg en super dag videre!

Oddbjørg sa...

Hei kjære, kjære vennen
Så gøy at du var innom min blogg så da måtte jeg jo innom deg. Takk for besøk
Tenker masse på deg om dagene, og håper etter hvert dere klarer å se lysere på dagene.
Mange klemmer fra meg.